rss
twitter
    If today was perfect there would be no need for tomorrow.

Rabu, 13 Julai 2011

Rumah Baru?

Haaa..entry kali ni aku nk share something..huhu.. 13 Julai 2011, dak2 aku diarahkan untuk pindah hostel.. huhu..cdey woo.. act aku ngan dak2 nie ske sgt, syg sgt2 dgn hostel nie..selesa, berhantu pn de gak..haha.. tapi aku tak kne kacaw.even aku orang paling last stay on nite. wakaka..blagak tol.. tp kne kacaw dgn jin yg nk santet gua tu pernah ar..cam ci! huh! puiii! Alhamdulillah aku kuat semangat. lau tak, mampos kne santet..haha! ni hostel kedua kami.. besar ngan selesa.. huhu.. line tenet pn laju tahap gaban! wakaka..
time hari akhir nak kemas barang.. cam ci! lepak gilew dowh.. =_="

ni antara dak2 yang dok umah angker ni..

haaa..ni umah baru...huhu.. cdey seyh.. kecik pun kecik ah..jji de umah.wakaka! XD . Aku tak de dalam pic ni
sebab aku yang amek pic.
Haa..rumah ni pulak, rumah baru we all. Line tenet lag gaban, panas yang teramat. sebab beratapkan asbestos dan bersilingkan atap yang tah hape hape tah..haaaa..panas.. cian sue a.k.a baby aku..huhu..kepanasan. +_+" apa pun tak boleh..

naseb da ujung2 da nak abeh study..lau tak, streamyx aku masuk.. huh! tak pe, pasni on streamyx tat umah plak.. lenjan!

p/s: sabo je la..

1 ulasan:

  1. xterkata umah 2....
    da jatuh bankrup ke semua??
    haha~ XD!!
    sabar2, yang penting selesa n leh study...

    BalasPadam

e-junior ebook


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...