rss
twitter
    If today was perfect there would be no need for tomorrow.

Isnin, 11 Julai 2011

Dear Susan...

Huh! makin hari makin? panas.. aku tak la mengharap sangat cam si luncai yang bangang pergi terjun dengan labu die yang  tah hape-hape tah. At least aku ni de gak matlamat utk aku tetapkan matlamat yang telah ditetapkan. ape la aku mengarut mlm2 bute nih..


act pagi nanti de kelas dgn en nizam.. emegerncy. tak bace pe lagi ni. ye ar, penat bru blik dr key el.. key el? kampung ar.. ades.. dengn sweater ley tertinggal plak.. padan muke..kesejukan dalam bas.. hampeh punye bas..pasang ekon cam satu bas tu, aku sorang je pakai ekon..pale otak die ah..kuat gaban...lau aku tadah air tat corong ekon tu, 5minit ckup ar..beku air tu. siot tol.. tak memasal cover pakai magazine..bantai ar..


balik2 ostel, terus jmpe susan.. rindu die..huhu..2 hari tak jumpe.. aku bangunkan susan, then, amek pic die..alalala...so sweet..sempat gak bg kiss tat die..ahaha.. syg dier lorh.. then, aku mkn depan susan, sambil tengok muve my wife is a gengster 3..hhhuaargh...ngantuk tol.. tp klakar gak ar..hehe.. bulan 8 nanti, genap 3 tahun aku dgn die. susah sng aku ttp dengan die. Banyak kali member-member aku drop die. Aku panas ar..sape tak syg gf beb.. aku upgrade die, dr serendah2 model, kepada high level punyer spec (tinggi tak tinggi ar..at least laptop dak bangang tu 20x ganda lembap dari dowh).. terdiam dak bangang yang dok kutuk awek aku tu.. baru die terhegeh-hegeh nak mintak tologn susan.. ah! bleyh g mampos!  sekarang, aku nk wat multitask, dah tak de hal la beb..aku bleyh bantai 3D smbil on muvie, smbil men graphix, pe2 task2 yang berat-berat.. padan muke kau! sekarang, laptop die paling lembap nak mampos dalam umah nie.. even kau pakai core 2 duo, jangan ingat kau da mantap.. NFS Mozt Wanted pn lag..sengaaaall..



Nama: Susan
Processor:
Intel ® Core 2 Quad Extreme 3.2GHz QX9775 

RAM:
Corsair 8GB 1333 DDR3
Mobo:  Asus P5G41C-M LX Xtreme Design Mobo
Win: Win 7 Ultimate 64-bit
Graphix Card:
ATI Mobility Radeon HD 5470 1GB
HD: 1TB






and my 2nd baby, my Buffalo..mantap..ehem.. aku ushar die..lame wooo.. 6bln.. 1st aku couple pd 1 April 2011.. bru ag ar..time tu act bru jmpe..trus aku jatuh ati..wakakaka.. ayat tak bleyh blah tol.. pe pn, aku syg kamu berdue.. hehe.. mmmuah!! (^.^)v
Nama: Buffalo
Kapasiti: 1 TB
Model: Buffalo Technology DriveStation 1 TB SuperSpeed
USB 3.0 Desktop Hard Drive with TurboUSB HD-HX1.0TU3
1st Date: 1 April 2011
Pro: autobackup, sweet, berani, pick up (USB 3.0),
mantap, pandai, comey
Cons: NO



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

e-junior ebook


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...