rss
twitter
    If today was perfect there would be no need for tomorrow.

Ahad, 8 Januari 2012

Hadiah Rio!~ =D


Haaa..sekali lagi..sempat gak akhirnya aku mengepost entry..hehe..kali ni aku nk share dgn u all..satu lagi versi Angry Birds® Rio. Ini jugak atas permintaan adik-adik dengan member-member yang addict main Angry Birds® ni..hahaha.. Versi Rio dan satu lagi, Seasons, jarang orang main. Ini base on rating la..huhu.. ok, aku bagi korang link untuk download, pastu, masukkan key untuk activated die.lau tak, cume boleh main satu round dari enam..huhu. Pe ag, Download kat bawah ni..


Then, tengah syok-syok main, nanti die mintak key..hahaha.. mane nak songlap? Haaa.. Continue kat bawah pulak.. Isikan nama, email dengan isikan teks pada ruang Captcha dibawah... untuk mengetahui yang key in nama dgn email itu adalah orang bukan komputer. (tak payah la aku bebel panjang. kang pening pale karang). Pastu, tekan butang "Siap! Bagi Key Cepat!". Pastu, satu tetingkap muncul, dan paparkan key. Copy And Paste. simpan key tu. Mane tawu, guna untuk hari tua.. hahaha!

Name *

First

Last
Email *
hehehe..npe? npe susah? idup ni tak ade yang senang sangat.. Jangan bagi invalid email dengan nama palsu tawu..aku dapat detect yang send tu..hehehe.. Tak mo main-main, aku block karang.. hehee.. Haaaa.. ade lagi pas ni.. Angry Birds® Seasons.. Bile? Ade mase, aku update.. ok u ols! c ya!

p/s: game ni best giler. Sbb xade ag da kne fight2 dgn babi..ni base on real story..korang tengok tak filem Angry Birds? Rugi tak tengok.. best beb..pastu dgn lagu die yang best, pastu fight dengan monyet2..hahaha! siot je.. ok, papai ols!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

e-junior ebook


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...