rss
twitter
    If today was perfect there would be no need for tomorrow.

Ahad, 1 Januari 2012

Entry Panas!

Hahahaha! poyo je tajuk..

Hehehe..entry kali ni adalah entry pertama tahun 2012 ini.. So, aku menghangatkan blogz aku kembali dengan aksi menarik! isu-isu panas! hahaha! (tah pape tah..) Amacam, chantek tak banner kat atas tu? hehehe.. tu first graphic untuk tahun baru.. aku mnggunakan kaler merah, like membara gitu.. hahaha! membara la sangat.. sengal.. Banner tu special untuk u all reader..huhu.. haaaa! aku nk wish, selamat taon baru untuk semua..specially yang rajin singgah blog aku, @ blog walking.. aku bangunkan blog ni bukan untuk raih traffic tertinggi, tapi sekadar  create knowledge (entry) -> Publish post..tu je.. Sori kalu ade entry yg wat u all terase. aku mane la tawu..huhu..

Semalam, barang kesukaan aku, a.k.a buku, yang aku order di airasiamegastore.com dah pun sampai dengan selamat dan cermat.. Buku pe? Ade ar.. hahaha.. (aku de bagitau dlm entry sebelum ni) hehe.. Ape lagi.. Next step, cari barang! yeah! Hahahahantu Coklat mari! Gggrrr..

Setelah abeh outstation selama +- 1 week, aku luangkan masa bersama gerlpren tersayang.. Selena.. Da seminggu tak jenguk die.. hehehe.. jgn majuk comey.. nanti 24hr i on u.. leyh kite luangkan masa together-gether.. Lagipun da lame tak serbis u la.. Da seminggu kan syg.. Programming pun on the way i tengah siapkan. ermm.. Tak pe, pandai-pandai la i manage mase..

Ok lah,
Badan pun letih lagi ni.. baru sampai petang tadi, balik je, terus jumpe selena.. miss die sangat-sangat.hehehe.. (coming soon ingat nak upgrade heatsink selena, bajet lari pulok) (-_-)

Ok, C ya next post! papai! wassalam.. (^^,)v



p/s: cari mase nak publish tutorial cheat game untuk hampir semua game offline..


2 ulasan:

  1. happy new year abg... serius cantek!
    olorh hai... selena... meh kte jge dia klu a.hafiz outstation... haha~

    BalasPadam
    Balasan
    1. hoho..sory late..
      chantek ea..utk ain..wakakaka! ain nk jge die? hahaha..bek jge tuan die..hahahaha! XD

      Padam

e-junior ebook


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...