rss
twitter
    If today was perfect there would be no need for tomorrow.

Sabtu, 17 September 2011

Pekebendenye?


Assalamualaikum u all..
Untuk julung kalinya aku nak wish nie..hehe.. Tengkiu untuk semua blog walker and my follower sebab rajin-rajin kan diri untuk visit blog aku nieh.. Ahakz! Tengkiu so much!..

U all perasan tak, sejak-sejak ni aku da kurang bebel kan? da kurang wat karangan. Just simple post. Ye la, sebab aku skrang ni tengah sibuk sangat-sangat. Then tambah plak dengan personal probs. Rase super duper stress. Kadang-kadang sampai aku tak tau nak handle emosi. Tak pasal-pasal member cakap aku sombong. Ades.. I don't mean that beb.. Then aku pun da sangat-sangat malas nak bukak FB. Rase menyampah tahap cipan. Bagus la FB nak close pas ni. Lega sangat-sangat. Kalau nak bukak FB pun, just update kat grup kelas. Buhsan. Lagi bosan aku tengok orang post mende-mende yang remeh. Tolong ar.. Should u tell everybody bout a whole ur life? that's annoying tau tak.. Contoh? "Lapar.." Kan ke sengal tu.. aduh ai.. abeh, nak member @ reader wat pe? belanje korang makan? Siot je.. Ade gak yang nak makan pun bagitaw.. aduh.. Memang aku tak mengadap post cam tu. Naseb FB leyh setting untuk just show mane-mane notification yang user nak je. Lau tak, macam dulu, berlonggok notification. Menyemak. Cam sial. Puih! Kalau ade 99 notification, cume 5 je yang de kaitan. Lagi cam sial.. Huh!

Then, ade satu lagi masalah besar yang miss-miss buat aku menangis.. ermm.. Awek aku a.k.a Selena. ermm.. makin teruk la aku tengok skrin die.. Sedihnya.. T_T. Ade 5 tompok..sebab.. ermmm.. no need to story lah.. Makin sedih aku karang. [syg,sori ye..t i cbe repair u asap. Sekarang ni i tgh bz sgt2. Tapi tak pe, u jangan risau taw. Pe pun, i tak kan cari peganti u. Even terpaksa sekalipun, i tak kan buang komponen u cam tu je. Cam i buat kat mobo dulu. I still simpan lagi kan, even i da ade Asus. And one day, i akan amek mase utuk service u ea.. Sayang kamu lebih!! mmmmmuakz! (^^,) ]

~:: My Beloved Selena ::~

Adios!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

e-junior ebook


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...