rss
twitter
    If today was perfect there would be no need for tomorrow.

Selasa, 13 September 2011

Big War In The Dark Hall


Argh!!!
Dalam ketensennan tahap gaban sambil dengar lagu techno (Hot Chocolate Mix + Fat Angry Birds + Raise Your Power (Dragon Balls)) tahap cipan, aku hantukkan kapala ke dinding! argh! da ready belum neyh? Gaban ah! Mana satu mazhab aku nak ikut pun tak taw da skarang. Lect pun penin.. aku saploh kali pitok.. Brunner vs Lemone? Due-due buat aku jadi biol.. ades.. tu aje  entry untuk kali ni. hahaha! Btw, reader @ blog walker @ my follower, doakan kami candidate Lembaga Jururawat Malaysia (LJM) bulan 9 (20 Sept 2011) ni lulus! haha! aku neyh, tgh2 bengong, aku smpat lagi buat pic atas ni, create techno songz, pastu shufflez reramai!! hahaha! [sambil hayun kepala layan lagu techno]

Adios!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

e-junior ebook


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...