rss
twitter
    If today was perfect there would be no need for tomorrow.

Khamis, 2 Jun 2011

Tutorial Reset Password Windows




Tutorial kali ini ialah berkenaan panduan atau teknik untuk memadam password akaun windows. Tutorial ini mudah dibaca, menggunakan bahasa yang mudah difahami dan saya ade sertakan rajah untuk setiap langkah. Sesuai digunakan untuk Windows XP, Vista, mahupun Windows 7. Saya menggunakan cara ini hampir 5 tahun, dan 100% berjaya memadam password user.

Masalah ini biasanya disebabkan kesilapan pengguna sendiri dan kerosakan pada windows. Kebanyakkan kes-kes yang saya jumpa ialah pengguna lupa password atau kata laluan, sebanyak 99.9%, dan hanya 0.1% masalah windows. 

Langkah yang saya sediakan ini cukup mudah difahami. Dapatkanya hanya dengan RM 10.

Ya, anda tidak lupa kata laluan akaun anda sekarang. Akan datang? Apa kata jika rakan anda kena masalah seperti ini? Anda boleh bantu. Tak perlu berhabis duit, nak backup data, then pergi format komputer. Sedangkan ia hanya mengambil masa kurang 10minit. Tanpa pengetahuan komputer. Anda juga boleh membuat eksperimen keatas komputer anda sendiri. Ia tidak mengganggu dokumen anda langsung.  Sebab saya pernah buat sendiri. Hehe...

Jika berminat, PM saya di email:

yottabytez@facebook.com


2 ulasan:

  1. salam.. cmne nk dptkn? sy dh follow.. follow back ok!
    http://hafizblogs.blogspot.com

    BalasPadam
  2. as salam,
    beri saya email anda, then saya bagi guide how to buy it. saya dah follow back.. ^^,

    BalasPadam

e-junior ebook


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...