rss
twitter
    If today was perfect there would be no need for tomorrow.

Ahad, 9 Oktober 2011

Windows 8?


haaa..sume baru meyh? baru petang tadi aku install Windows 8. Saje nak explore.. Perh.. fenin giler seyh.. Start menu da bayk sgt berubah..aku sempat buat research sikit, user nak kan satu pembaharuan pada start menu. So, itu lah hasilnya. Fenin.. Grafik de gak cam Ubuntu.. Eeee..tiru ea... Tapi tak ade la pai ley wat cube, silinder sume tu,.. just sekeping, sekeping gitu la.. Nice look. Aku paling suke kat part Weather..gile ah.. grafik die smart giler!! lau hujan tu, background hujan..

Windows Explorer

Control Panel



Start menu apabila di over kan mouse. Amacam
style tak? hehe..


Yang kotak hijau itu akan muncul lepas aku klik Start > Settings
Pening kan? Setting baru nie..



Perasan tak imej biru kecik tu? Paparan itu akan muncul jika mouse
aku melekat pada hujung kiri skrin. Ini untuk beralih aplikasi.
Nanti, cara die, die akan swap image. Smart!





haaa..yang atas ni pulak, fb aku yang sengaja aku update..smart plak..hehehe.. oleh kerana LCD aku rosak, aku terpaksa pakai tv LCD boss aku..so,paparan cume dapat 1024x768...ok la tu.. pe pun aku sekarang tengah berusaha untuk meng'explorer' windows yang paling latest ni..hoho..poyo sungguh! ok lah, nanti ade ape2 perkembangan latest tentang Windows 8 ni, aku update.

c ya!

2 ulasan:

  1. mcm mn gn mukabuku 2?? da jadi len macam... mcm mn wat? nk jugak.... haha!

    BalasPadam
  2. hehehe..pjg la setup die..lau btul2 nk, pm fb yottabytez.. ^_^

    BalasPadam

e-junior ebook


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...