rss
twitter
    If today was perfect there would be no need for tomorrow.

Khamis, 4 Februari 2010

Panduan Memusnahkan Virus Komputer Dengan Berkesan versi 2.0

Bayangkan jika anda hantar PC @ laptop anda kekedai hanya untuk membuang virus. Kena charge paling kurang pun RM 20.00. Itu sekali. Jika setahun anda kena dalam tidak kurang 10x. Dah RM 200.00. Tu belum kena tipu charge lagi. Silap-silap RM 300.00 - RM 400.00. Itu setahun, jika anda guna dalam 5tahun? Ape tak cecah RM 2000?
Bila kita hantar PC atau laptop kita ke kedai, mereka akan mengenakan cas yang terlalu mahal dan kadang kala tak masuk akal. Padahal masalah tidaklah besar mana. Hanya membuang virus. Ya, memang masalah ini tidak akan berhenti selagi kita menggunakan komputer. Tetapi, sampai bila anda mahu hantar ke kedai jika masalah ini berulang?. Takkan lah sampai anda berhenti kerja. Kemudian, jika dihitung, berapa ribu anda berhabis duit, semata-mata membuang virus komputer?. Bukankah lebih baik anda mempelajari cara membuang virus, kemudian lakukan keatas PC atau laptop anda yang telah dijangkiti virus?. Sebenarnya membuang virus komputer cukup mudah. Dan ia tidaklah sesukar mana seperti yang anda bayangkan. Cuma;

1. Faham konsep virus
2. Teknik serangan virus
3. Faham sistem komputer berfungsi.

Oleh itu, saya telah menulis sebuah buku panduan yang mudah dan ia dalam Bahasa Malaysia. "Panduan Membuang Virus Komputer Dengan Berkesan". Dapatkan ia hanya dengan RM 20.00!


Berminat?
Hanya dengan RM 20.00, anda sebenarnya mampu berjimat sehingga ratusan ringgit!

Anda boleh membuat pembayaran melalui perbankan dengan bank-in RM 20.00 ke akaun saya, dan hantarkan email atau sms kepada saya, dan saya akan smskan atau email link untuk anda download.

Hafiz Zaidan
Akaun CIMB Bank: 0114 0074 6825 27
email: entiti_junior@yahoo.co.uk


Setelah selesai membuat pembayaran, hantar email maklumat anda serta masa dan tarikh pembayaran kepada saya.


Hantarkan Nama, email, no telefon bimbit, dan tarikh serta masa pembayaran ke email saya. Saya akan hantar maklum balas setelah menerima pengesahan pembayaran.

Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

e-junior ebook


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...